Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Czy fake news rządzi światem? Jest to z pewnością jedno z najbardziej popularnych zagadnień w dzisiejszym świecie marketingu, z którym walkę deklarują największe portale społecznościowe, media, a nawet instytucje rządowe. Mimo społecznego potępienia, fake news wciąż jest wykorzystywany i obecny w naszej codzienności, doprowadzając do ogromnego kryzysu zaufania w social media. Dlaczego? Czy „Fake news to kłamstwo, które się opłaca?”
Na to pytanie odpowie podczas naszego spotkania Monika Czaplicka - autorka fanpage Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy oraz bloga czaplicka.eu, która specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu.
Podczas spotkania wspólnie zastanowimy się m.in. nad tym, jak rozprzestrzenianie nieprawdziwych informacji wpływa na markę i zaufanie odbiorców, pokazując przykłady firm i kampanii, które wykorzystały fake news.
Do zobaczenia!
Data: 4 grudnia (poniedziałek), godz. 19.00
Miejsce: Sala 2B, bud. C SGH w Warszawie