Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Rejestracja na festiwal - kliknij w link do wydarzenia poniżej i wypełnij formularz.
Celem FAM - I Festiwalu Aplikacji i Gier Mobilnych - jest popularyzacja polskich aplikacji mobilnych, szczególnie tych związanych z kulturą i historią Warszawy. W sekcjach tematycznych: VARSAVIANA, EDUKACJA, KREACJA, TECHNOLOGIE i SPOŁECZEŃSTWO zaprezentujemy ciekawe aplikacje i inspirujące przykłady ich zastosowania. W programie znajdą się wykłady, panele dyskusyjne, prezentacje i animacje dla dzieci.
Poprzez Festiwal chcemy rozpowszechniać wiedzę na temat wartościowych aplikacji mobilnych i nowych technologii oraz pokazać, że aplikacje mobilne – kojarzone często z rozrywką – są bezpłatnym i dostępnym narzędziem do zdobywania wiedzy i poszerzania horyzontów.
Zapraszamy:
- przedstawicieli instytucji kultury
- mieszkańców Warszawy, zainteresowanych jej historią i poznawaniem jej za pomocą nowych mediów
- seniorów interesujących się kulturą i historią Warszawy
- nauczycieli szukających inspiracji do prowadzonych zajęć
- rodziców, którzy szukają ciekawych aplikacji edukacyjno-rozwojowych dla swoich dzieci
- entuzjastów nowych technologii
- młodzież, studentów
- przedstawicieli organizacji pozarządowych
- przedstawicieli firm i instytucji zainteresowanych stworzeniem własnych aplikacji mobilnych
- dziennikarzy, blogerów piszących o nowych mediach
Przyjdź i spotkaj się z nami, poznaj najciekawsze polskie aplikacje. Zapraszamy!
PLAN FESTIWALU:
Otwarcie festiwalu: 12:00-12:15
Sekcje tematyczne:
12:00-17:00 - VARSAVIANA, EDUKACJA, KREACJA, TECHNOLOGIE oraz kącik z edukacyjnymi aplikacjami dla dzieci
Panele dyskusyjne:
12:20-13:00 - VARSAVIANA Po co instytucji kultury aplikacja, czyli jak dać się ściągnąć
13:20-14:00 - KREACJA i SPOŁECZEŃSTWO Mobilne innowacje, czyli jak aplikacje rozbudzają moce twórcze
[przerwa]
15:20-16:00 - EDUKACJA Bezkrwawa sekcja żaby, czyli jak rozbudzić pasję do poznawania świata
16:20-17:00 - TECHNOLOGIE Pokemon Go w muzeum, czyli jakie możliwości dla dla kultury i edukacji przyniosą technologie mobilne przyszłości
Gośćmi paneli będą nauczyciele, edukatorzy, animatorzy kultury, twórcy aplikacji, przedstawiciele instytucji kultury i NGO, a także blogerzy i miłośnicy aplikacji i gier mobilnych. Już wkrótce więcej informacji o zaproszonych gościach i prowadzących spotkania.
Wykłady:
14:20-14:40 - APPetyt na APPlikacje, czyli jak wygląda proces powstawania aplikacji mobilnej
14:30-14:50 - Jak projektować aplikację mobilną z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Zakończenie festiwalu: 17:00-17:15
Tematy i godziny wykładów i paneli mogą ulec zmianie.