Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Roznoszenie ulotek i plakatowanie - jak dotrzeć do mieszkańców Warszawy?

Roznoszenie ulotek i plakatowanie - jak dotrzeć do mieszkańców Warszawy?

reklama

Sprawdzony kolportaż ulotek to istotny element niejednej kampanii. Ważne, aby przy rozdawaniu ulotek czy gazetek reklamowych, materiałów promocyjnych dotrzeć na terenie Warszawy do tych, na których rzeczywiście nam zależy.

Kolportaż — Warszawa i jej specyfika

W 2024 roku wydawać się może, że ulotki i plakaty nie są już tak ważne jak promocja w sieci. Jest to jednak założenie błędne. Nadal istnieje spora grupa odbiorców, która materiały reklamowe przyswaja przede wszystkim w formie drukowanej. Ponadto przy kolportażu ulotek czy innych materiałów masz szansę, że wzrok twojego odbiorcy zatrzyma się na tym materiale dłużej niż na 2 sekundy, jak to się najczęściej dzieje w sieci.

Grać w roznoszenie ulotek też jednak trzeba umieć. Przepalić budżet przy takim zadaniu jest bardzo łatwo, szczególnie w tak dużym mieście jak Warszawa. Przede wszystkim zamawiając kolportaż w Warszawie, koniecznie trzeba ustalić, jak odbywać się będzie dystrybucja ulotek, jakie dzielnice stolicy może objąć, ile ulotek ma zostać rozdysponowanych, do jakich odbiorców i w jakich punktach chcemy dotrzeć. Niekoniecznie próba rozdania ponad miliona ulotek mieszkańcom Warszawy to dobry i opłacalny pomysł, dlatego działania trzeba odpowiednio zaplanować.

Kolportaż ulotek do skrzynek pocztowych czy uliczny?

Wrzucić ulotkę do skrzynki pocztowej, podłożyć wydruki pod drzwi mieszkań, a może wręczyć osobiście? Wybór tego jak rozdysponować określoną ilość ulotek, którą masz do dyspozycji, zależy w dużej mierze od tego, do kogo i z czym chcesz dotrzeć, dlatego tak ważne jest, aby usługodawca oddał do twojej dyspozycji specjalistów, którzy pomogą Ci to ustalić.

Uwzględnić trzeba typ broszur, promowane treści, wynikającą stąd grupę docelową, charakter komunikacji, a także cel całej kampanii. Dopiero na tej podstawie można zaplanować roznoszenie ulotek i np. połączyć je z dodatkowymi działaniami takimi jak plakatowanie.

Jakie plakatowanie wybrać?

Są miejsca, które zdecydowanie bardziej opłaca się oplakatować niż promować ulotkami. Czasami komunikacja oparta na plakatach w połączeniu z ulotkami daje najlepsze efekty. Wszystko tutaj zależy od tego, jaki efekt chce się osiągnąć, a przede wszystkim, co się promuje. Koncert zdecydowanie łatwiej zaprezentować plakatami, ale już informacja o badaniach profilaktycznych powinna być promowana plakatami (najlepiej indoor) i ulotkami, rozdawanymi jednak nie każdemu, a osobom, do których badania są kierowane. Jeśli kierujemy się do osób starszych, kolporterzy staną pewnie w nieco innych miejscach niż kiedy robimy kampanię dla osób młodych. Z plakatami też tak jest — do wyboru mamy zewnętrzne i wewnętrzne i tutaj umiejętne dopasowanie ich do potrzeb kampanii też ma znaczenie.

reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
☕ Postaw kawę