Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

89. Czwartek Social Media w Warszawie

89. Czwartek Social Media w Warszawie
📅 Data: czwartek, 18 października 2018

⌚ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: Warszawa - Praga Północ, Centrum Zarządzania Światem, ul. Okrzei 26 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Zapraszamy na jesienne spotkanie! ⚡

-----
1. Kamil Bolek, dyrektor marketingu w LifeTube
Temat: Proste kreacje, imponujące efekty. O skutecznych kampaniach w influencer marketingu.

Opis tematu: Aby kampania odniosła sukces, nie zawsze musi być kreatywna. Nie każdy jest Play'em, Ubisoftem czy Coca-Colą - dlatego podczas wystąpienia omówię case studies, które łączą: prosty przekaz, świetne wyniki sprzedażowe oraz wysokie zaangażowanie odbiorców, bez wielkich budżetów i całorocznych strategii.

Kamil Bolek - dyrektor marketingu w LifeTube, największej w Polsce agencji realizującej kampanie z youtuberami. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)"

-----
2. Justyna Jakubczyk, Project Manager Mapy Podróży Klienta w Agencji Uxon
Temat: Doświadczenie klienta zaczyna się w internecie - Instagram w branży Sweets&Coffee.

Justyna Jakubczyk, specjalista ds. budowania długofalowych relacji z klientami. Customer Experience Designer. Project Manager Mapy Podróży Klienta w Agencji Uxon.

Justyna o sobie: 10-letnie doświadczenie w pracy z klientami w różnych branżach nauczyło mnie, jak budować długofalowe relacje oparte na sympatii i empatii z nastawieniem na rozwój i rezultat. Zawsze kierowałam się zasadą „Najpierw relacje, potem efekty: ludzie-rozwój-skuteczność-sukces”.

Pracowałam w zespołach projektowych i kreatywnych: optymalizując i zarządzając procesami (Credit Agricole), administrując kontrakty klientów strategicznych (UPS GBS Polska) oraz opiekując się klientami podczas kampanii reklam BTL (Scholz & Friends). Tworzyłam marki w branży Sweets&Coffee oraz w branży rozrywkowej, zajmowałam się marketingiem, brandingiem i Social Media.

W wykształcenia internacjolog ze specjalizacją w dyplomacji publicznej, z zamiłowania instruktorka tańca i trenerka miękkich kompetencji kobiet w biznesie.

-----
3. Rafał Myśliński, współtwórca Suchara Codziennego
Temat: 8 tips & tricks jak zwiększyć skuteczność postów w Social Media.

Opis tematu: Codziennie od kilku lat publikujemy 30 postów dziennie na 7 różnych platformach SM (Facebook, Instagram, Instastory, YouTube, Messenger, Twitter, Snapchat). Obserwuje nas w sumie 1,7 mln osób. Dzięki temu posiadamy dane statystyczne z bardzo dużej grupy odbiorców i opublikowanych postów. Podczas prezentacji podzielę się wiedzą, jakie posty osiągają największe zasięgi, gdzie wideo jest lepsze od zdjęcia i na odwrót, kiedy należy przekierowywać ruch na strony klienta oraz inne.

Rafał Myśliński, współtwórca Suchara Codziennego - jednego z najpopularniejszych profili lolcontentowych na Facebooku, który zgromadził prawie pół miliona obserwujących na tym portalu, a także ponad milion followersów na Instagramie. Specjalista i praktyk social mediów.

-----
Zapraszamy, WSTĘP WOLNY jak zawsze!

Zapraszamy wszystkich chętnych! Czwartek jak zwykle jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Będzie również sporo okazji do networkingu.

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;). Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi!

Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Praga Północ lub w kategoriach: spotkanie wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧