Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Aktualnie panuje przekonanie, że jeżeli nie ma Cię w mediach społecznościowych to nie istniejesz. Przynajmniej jeżeli mówimy o prowadzeniu firmy.
Jeśli znajdujesz się w takim momencie i zadajesz sobie pytanie czy warto zdecydować się na zaistnienie w social mediach - odpowiedź powinna być oczywista: tak i to jak najszybciej.
Na spotkaniu dowiesz się jak określać swoje cele doraźne i długofalowe. Poznasz sposoby jak określać swoją grupę docelową. Dobierzesz odpowiednie kanały komunikacji. Być może zaczniesz prowadzić swojego bloga lub stworzysz prosty lejek sprzedażowy. Zachęcimy Cię do tworzenia dobrej jakości angażującego contentu a także wskażemy drogę to tego jak mierzyć i testować osiągane wyniki oraz monitorować swoją konkurencję.
Spotkanie jest skierowane dla osób zaczynających swoją drogę z social media, ale i również dla tych którzy już prowadzą działania w internecie. Spotkanie pozwoli ukierunkować i uporządkować działania aby od początku zmierzały w prawidłowym kierunku i w prawidłowy sposób.