EUROPEJSKA KONFERENCJA MUZYCZNA I MUZYCZNE SHOWCASE'Y - TARGI MUZYCZNE CO JEST GRANE 24
Europejskie Targi Muzyczne Co Jest Grane 24 to 3-dniowe, najwieksze i najwazniejsze w Polsce spotkanie branzy muzycznej, odbywajace sie co roku w listopadzie, w Warszawie. To koncerty, spotkania z goscmi specjalnymi i konferencje.
Do tej pory pokazalismy ponad 500 artystow! I odwiedzilo nas ponad 60 tysiecy ludzi!
Europejskie Targi Muzyczne Co Jest Grane 24 to jedno wielkie miejsce spotkan - fanow z artystami, muzykow z wydawcami, nauczycieli z uczniami, tworcow z odbiorcami, Polakow z zagranicznymi goscmi, branzy z ekspertami, czyli kazdego, kto lubi muzyke, kto z nia obcuje, kogo porusza szeroko pojety muzyczny swiat.
Networking, wymiana doswiadczen, spostrzezen, obserwacja trendow, nowych zjawisk, zmian technologicznych, tym wszystkim wypelnia sie centrum Warszawy na cale trzy dni podczas imprezy.
-----
Otwarta darmowa Konferencja Muzyczna
Warsztaty i panele będą odbywać się 11 i 12 listopada pomiędzy 12:00 i 19:00 w salach konferencyjnych w Pałacu Kultury i Nauki.
Wstęp na warsztaty i panele jest bezpłatny, nie obowiązują żadne zapisy.
WARSZTATY
SOBOTA, 11 LISTOPADA
Social media w branży muzycznej
Warsztaty dla początkujących muzyków i managerów poświęcone kreatywnemu wykorzystaniu mediów społecznościowych w promocji twórczości. Uczestnicy warsztatów oprócz omówienia wybranych platform spróbują samodzielnie przygotować strategię promocji dla artystów muzyków. PROWADZENIE: Kamil Jaczyński (Wielkie Joł)
NIEDZIELA, 12 LISTOPADA
Pokaż swoją muzykę w Internecie (Zaprasza Wydawnictwo Agora Digital)
Jak dostarczyć utwory na platformy streamingowe jak Spotify i Tidal? Jak prawidłowo wrzucać filmy na Youtube? Jak prawidłowo tagować, kategoryzować? Jak nie zginąć w cyberprzestrzeni? Odpowiedzi na te i inne zagadnienia dotyczące cyfrowych aspektów branży muzycznej będzie można poznać na warsztatach. PROWADZENIE: Agnieszka Gos, Cezary Szpadzik (Wydawnictwo Agora Digital)
Jak poradzić sobie na scenie? Warsztat z psychologii sceny
Co takiego jest na scenie, że jedni ją kochają, a inni panicznie boją? Co sprawia, że to miejsce na którym zmienia się rzeczywistość wokół nas? Wykład i warsztaty o związkach sceny i psychologii poprowadzi dyplomowany psycholog i piosenkarka Ania Rusowicz
Storytelling w muzyce, czyli jak opowiedzieć artystę (Zaprasza Uniwersytet SWPS)
BrainJuicer, uznawany za najbardziej innowacyjną firmę badawczą na świecie, w mikropodręczniku „Five things every modern marketer knows about famous, 5-star marketing” opisał 5 zasad nowoczesnego marketingu bazując na wieloletnim doświadczeniu w doradzaniu strategicznym markom. Podczas warsztatu postaramy się przepracować, popierając się przykładami, następujące kroki, które należy zrobić aby osiągnąć duży sukces na rynku – również muzycznym. PROWADZENIE: dr Michał Lutostański (Uniwersytet SWPS), Tomasz Kleyff „CNE” (raper, konferansjer, dziennikarz, producent i prezenter telewizyjny)
PANELE
SOBOTA, 11 LISTOPADA
Słowa jak instrukcja obsługi bólu
Specjaliści z Cambridge University donoszą, że hip hop może być pomocny w leczeniu depresji. Pozwala uwolnić trudne emocje, przeżyć katharsis, znaleźć sposób na poradzenie sobie na życiowych zakrętach. A jak wygląda to zdaniem twórców i ze strony psychologii?
Agnieszka Osiecka na nowo
Na ile Osiecka jest ciągle aktualna? O twórczości wybitnej polskiej twórczyni rozmawiamy z artystami młodszego pokolenia, którzy interpretowali jej piosenki w ramach projektu „nowOsiecka”. PROWADZENIE: Agnieszka Szydłowska (Program Trzeci Polskiego Radia), GOŚCIE: Natalia Grosiak (muzyk), Krzysztof Zalewski (muzyk), LUC (muzyk)
Marketing marki a promocja muzyki
Jak promować muzykę pod wielkim brandem? Jak sprawnie nawiązać współpracę, wykorzystać możliwości marki? Co daje to każdej ze stron? Tajniki nowoczesnych kampanii reklamowych na przykładzie współpracy Gorillaz z T-Mobile Electronic Beats GOŚCIE: przedstawiciel T-Mobile Electronic Beats, Joanna Rawska (Kayax), Arkadiusz Wielgosik (Agencja LIVE)
Muzyka w biznesie (Zaprasza Akademia Menadżerów Muzycznych)
Jaki wpływ ma artysta na promocję i sprzedaż swojej twórczości? Czy całe zaufanie pokłada w managerze? Jakie jest rola managera i na czym polega relacja artysta – manager? PROWADZENIE: Przemysław Kubacki (Akademia Managerów Muzycznych), GOŚCIE: KALINA (muzyk), Mariusz Duda (Riverside, Lunatic Soul), Marta Wojnar (manager, Nextpop)
Skąd bierze się polska elektronika? (Zaprasza Narodowe Centrum Kultury)
Izabela Trojanowska, Władysław Komendarek czy Marek Biliński – co ich łączy? Wszyscy mieli wkład w kształt obecnej polskiej sceny elektronicznej. W jaki sposób? Jak wyglądały początki elektroniki w Polsce i jakie są tego obecnie pokłosia? PROWADZENIE: Marek Horodniczy (NCK), GOŚCIE: Bartek Chaciński (Polityka), Jarek Szubrycht (Gazeta Magnetofonowa), Jędrzej Słodkowski (Gazeta Wyborcza)
NIEDZIELA, 12 LISTOPADA
Blockchain – technologiczna pułapka czy szansa na nowe? (Zaprasza Kayax)
Technologia blockchain, czyli łańcuch bloków służy do przechowywania i przesyłania informacji o transakcjach zawartych w internecie, które ułożone są w postaci następujących po sobie bloków danych to jeden z najgłośniejszych wynalazków ostatniej dekady. Ten internetowy rejestr transakcji może istotnie usprawnić zarządzanie i obracanie prawami w muzyce. Jakie są szanse i zagrożenia wynikające z wprowadzenia tej technologii w życie? POWRADZENIE: Agnieszka Samitowska (Kayax), GOŚCIE: Patryk Gałuszka (Uniwersytet Łódzki), Magdalena Miernik (lookreatywni.pl), Tomasz Kolinko (trival.co)
Zdrowe trendy w muzyce
Rock'n'roll nie zna taryfy ulgowej. Życie w trasie jest dalekie od zdrowej rutyny, regularnych posiłków i pełnowartościowego pożywienia. Jak funkcjonować, by nie stracić zdrowia? Coraz popularniejsze wśród artystów są określone wymagania dietetyczne, czy pomaga to w sprawnym funkcjonowaniu w trasie i życiu codziennym? Czy sposób, w jaki odżywiają się artyści ma wpływ na to, jacy są na scenie? PROWADZENIE: Marta Gruszecka (Co Jest Grane 24), GOŚCIE: Paulina Przybysz (muzyk), Paprodziad (muzyki, lider Łąki Łan), Vienio (muzyk)
Nie szatan zdobi człowieka - jaka jest kondycja polskiego metalu?
Metal – gatunek zamknięty, obarczony kliszami i kalkami, czy nieujarzmiony, szczery, wywierający wpływ na dzisiejszą popkulturę? Jak metalowcy unikają pułapek stagnacji, powtarzania się? Czy koncerty metalowe to zamknięte na inne subkultury misteria? PROWADZENIE: Jarek Szubrycht (Gazeta Magnetofonowa), GOŚCIE: Wojciech Lis (autor), Cyprian Łakomy (dziennikarz, muzyk z zespołu In Twilight's Embrace), Aleksander "Olo" Łukomski (gitarzysta Obscure Sphinx)
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach:
spotkanie
targi
warsztaty
wykład