Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Jak opowiedzieć historię swojej marki? Bezpłatne warsztaty ze storytellingu
Grupa Slow oraz agencja komunikacyjna SlowBranding zapraszają na warsztaty z budowania strategii komunikacji marki w duchu storytellingu. Wydarzenie odbędzie się 22 sierpnia o godz. 18.00 w Cafe TVN przy ulicy Marszałkowskiej 76 w Warszawie. Warsztat otwiera cykl spotkań organizowanych w ramach unikalnego programu wspierania marek slow „Slow Akademia”.
Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się dlaczego indywidualne wartości są podstawą budowania opowieści o swojej marce (w szczególności marce „slow”); jak stworzyć autentyczne i wciągające opowieści, które wzbudzą zaufanie odbiorców oraz wzmocnią ich emocjonalną więź z marką oraz jak opowieść o marce przełożyć na konkretne działania, które pozwolą na skuteczne odróżnienie się od konkurencji.
Podczas warsztatu prowadzący wykorzystają metody coachingowe, które pomogą odpowiedzieć na najważniejsze pytania dotyczące motywacji oraz wartości, a tym samym pozwolą na zbudowanie autentycznej opowieści o marce. Udowodnią, że misja i wizja to nie tylko pojęcia ze świata korporacji, ale prawdziwy manifest, który doda produktom i usługom wiarygodności. Pokażą także jak zbudować więź, rozpalić emocje i z lekkością opowiadać historię marki, w taki sposób aby zjednać sobie słuchaczy – konsumentów.
Na koniec wskażą najważniejsze elementy dobrze przygotowanej strategii komunikacji przyglądając się tym, którzy skutecznie korzystają ze storytellingu. Obnażą fałszywe historie marek i zaproszą uczestników do tworzenia własnych autentycznych opowieści, opartych na prawdziwych wartościach i wykorzystujących swoje unikalne przewagi konkurencyjne.
Warsztaty poprowadzą eksperci do spraw wizerunku i komunikacji marketingowej: Agnieszka Muniak oraz Adam Barański. Oboje mają ponad 10-letnie doświadczenie w budowaniu strategii komunikacji dla dużych korporacji, ale także dla marek z sektora slow. Agnieszka jest dodatkowo certyfikowanym Coachem i trenerem komunikacji, a Adam doktorantem i wykładowcą Digital PR na uczelniach wyższych. Współpracują w ramach Slow Branding, pomagając mniejszym markom zaistnieć na rynku i wzmocnić swoją przewagę konkurencyjną.
Ze względu na ograniczenia lokalowe, liczba miejsc na warsztatach jest limitowana. Prosimy o zgłaszanie się za pomocą specjalnego formularza: link
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach:
warsztaty
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie