Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Karol Zajączkowski + Joanna Buganik - Game Dev Fest 4
Game Dev Fest to cykl czterech spotkań z osobami od lat związanymi z branżą tworzenia gier wideo, organizowany przez Koło Naukowe Twórców Gier "Polygon". To doskonała okazja, by skorzystać z rad doświadczonych polskich game developerów - niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz projektować gry, masz już na koncie parę tytułów, czy po prostu interesują Cię kulisy ich produkcji. Serdecznie zapraszamy do udziału w jego czwartej edycji. Wstęp wolny!
PIERWSZE SPOTKANIE — GDZIE I KIEDY?
Miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, sala 161
Dzień: środa 10 maja
Godziny: od 19:00 do ok. 21:30
Co nas czeka?
O 18.45 zostanie zaprezentowany cotygodniowy Polygonowy quiz oraz odbędzie się #PolygonHype - okazja, by powiedzieć dwa słowa na forum całego Koła. Zaraz potem przywitamy naszych gości i posłuchamy wygłaszanych wykładów - opisy poniżej.
Karol Zajączkowski: "Jak połamać serce na 1000 kawałków? Emocje jako kluczowy element kampanii marketingowej This War of Mine"
Emocji nie da się zmierzyć linijką, wagą czy tabelką w Excelu. Jak mówił wieszcz, nie pomoże tutaj ni szkiełko ni oko. Nie oznacza to jednak, że nie można ich wykorzystać przy tworzeniu kampanii marketingowej gry, tak jak zostało to zrobione w przypadku This War of Mine. W czasie prezentacji opowiem czemu się na to zdecydowaliśmy, jak to zrobiliśmy, no i co z tego na końcu wynikło.
O prowadzącym:
Karol Zajączkowski — 10 lat w branży. Pierwsze kroki stawiał w CD Projekt RED, współtworząc kampanię promocyjną pierwszego i drugiego Wiedźmina. Dalej był Gameforge w Berlinie i Kool Things, pierwsza rodzima agencja PRowa dedykowana grom i nowoczesnym technologiom, która obsługuje na naszym terytorium największe światowe marki, jak choćby Activision. Od kilku lat związany z 11 bit studios, gdzie bierze udział w tworzeniu strategii wszystkich gier firmy, w tym This War of Mine czy Frostpunk. Wydaje się, że przez 10 lat mógł się czegoś nauczyć i właśnie tym ma zamiar się podzielić.
Joanna Buganik: "Co, gdzie, jak, za ile? Promowanie własnej gry i ciężkie dolary"
Podczas spotkania zastanowimy się nad tym, ile pracy, wysiłku i pieniędzy kosztuje tak naprawdę promocja własnego tytułu. Policzymy, ile czasu można kupić za pieniądze i ile pieniędzy zyskamy inwestując czas. Czy deweloper powinien sam zajmować się promocją? A może warto poprosić o pomoc kogoś z zewnątrz? Które z rozwiązań jest bardziej efektywne w przypadku twórców niezależnych? Do zobaczenia na Game Dev Fest!
O prowadzącej:
Joanna Buganik — z branżą technologiczną związana od 2011 roku, do gier trafiła w 2014 - najpierw jako marketing manager w CDP.pl, gdzie odpowiadała za promocję tytułów AAA. Obecnie zajmuje się komunikacją w firmie QLOC.
Po wykładach zapraszamy wszystkich na piwo. Będzie to doskonała okazja, by porozmawiać z uczestnikami wydarzenia i dowiedzieć się więcej o polskim gamedevie. Do zobaczenia :D
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach:
spotkaniewykład
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie