Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Student Event Day to konferencja, której głównym założeniem jest przekazanie uczestnikom podstawowej wiedzy niezbędnej do organizacji eventu. Dowiedzą się oni co jest kluczem otwierającym drzwi do realizacji udanej imprezy, która przyciągnie rzeszę uczestników i pozwoli osiągnąć zamierzony sukces.
Tematy które zostaną poruszone podczas wydarzenia:
- Prawne aspekty organizacji eventów
- Event od strony technicznej
- Tworzenie oferty eventowej dla klienta biznesowego
- Relacje z klientem
- Efekt “wow”
- Rola konferansjera
- Specyfika venue, a organizacja na przykładzie PGE Narodowy
Konferencja jest inicjatywą studentów AWF Warszawa, grupy projektowej kierunku Turystyka i Rekreacja, na specjalizacji Obsługa Ruchu Turystycznego, którzy zainspirowani tematyką zajęć postanowili umożliwić innym zgłębianie sztuki realizacji imprez. Wykłady poprowadzą specjaliści z wieloletnim doświadczeniem reprezentujący Stowarzyszenie Branży Eventowej, SITE Poland (Society for Incentive Travel Excellence), Forum Branży Evenotwej Evential oraz Ptak Warsaw Expo.
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu.
Wspierają nas:
Stowarzyszenie Branży Eventowej, SITE Poland (Society for Incentive Travel Excellence), Forum Branży Evenotwej Evential, Warsaw Convention Bureau, Warsaw Tourism Organisation, Ptak Warsaw Expo, MeetingPlanner.pl, Konferencje.pl, Radio Kampus