Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Koniec wakacji to nie tylko czas smutku i leczenia oparzeń słonecznych - nadchodzi także koniec wakacyjnego letargu! PR bez krawatów i Wykładzina oficjalnie ogłaszają koniec sezonu ogórkowego, zapraszając wspólnie na nieformalne spotkanie profesjonalistów komunikacji na plażę do Beach Bar by Głębokie.
Apelujemy o letnie stroje (krótkie spodenki, japonki ze skarpetami lub bez, słomkowe kapelusze itd.), pozytywne nastawienie i chęć zdobywania wiedzy. Przed spotkaniem (jak i po nim) zachęcamy do networkingu i ogólnie rozumianych atrakcji plażowo - wypoczynkowych w tym wyjątkowo letnim nadwiślanym miejscu.
Atención! W przypadku załamania pogody wydarzenie odbędzie się w Głębokie Gardło SHOT BAR na ulicy Bednarskiej.
Gości spotkania poczęstuje warzący piwo w bieszczadzkich lasach Browar regionalny Ursa Maior :)
Prelegenci:
Konrad Rawiński
PR manager firmy Wargaming na Polskę
Z grami komputerowymi związany od urodzenia. Przez wiele lat dziennikarz mediów głównego nurtu oraz specjalistycznych, następnie Brand i PR manager w firmach wydających gry. Promował największe i najważniejsze tytuły. Obecnie PR manager firmy Wargaming w Polsce. Dba o takie marki jak World of Tanks na PC, konsolach Xbox 360 i Xbox One oraz urządzeniach mobilnych (iOS i Android), World of Warplanes, World of Warships oraz świeżo zapowiedziany powrót legendy gier strategicznych - Master of Orion. Prywatnie nałogowy gracz, pasjonat ostrej muzyki, czytelnik literatury fantasy i fan NBA.
Bartosz Milczarczyk
Rzecznik prasowy Urzędu m.st. Warszawy
PR'owiec urodzony w Warszawie, od blisko 10 lat pracujący na rzecz jej mieszkańców. Zaczynał od działu marketingu w Wodociągach Warszawskich, gdzie po krótkim czasie został rzecznikiem prasowym. Od 2011 roku rzecznik prasowy Urzędu m.st. Warszawy. Z wykształcenia politolog o specjalności PR, ukończył również podyplomowe studia MBA. Prywatnie świeżo upieczony tata.
Aleksandra Adrian
Doświadczenie zdobywała w Konkret PR, realizując projekty korporacyjne oraz kampanie społeczne dla klientów z branży healthcare. W Procontent Communication odpowiedzialna była za realizację licznych kampanii społecznych m.in. „Płodna Polka” i „Płodny Polak”,, „Lekcja stomatologii”, „STOMAlife. Odkryj stomię” czy „Cha-Ching”. Ola podzieli się z nami swoim doświadczeniem w realizacji kampanii healthcare'owych, m.in nagrodzonej statuetką Kampania Społeczna 2014 w kategorii zdrowie, akcją "StomaLife.Odkryj Stomię".
Wstęp wolny, w krawatach nie wpuszczamy!
Widzimy się nad Wisłą!
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach:
spotkaniewykład
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie